20₺ ye açık arttırma ile site aldım temasının lisansını başka bir yerde kullanabilirim diye arkadaş siteyi teslim etti ödeme yapmadım 20₺ çok bir para degil ama siteye girdim baktım tema ***** ben simdi bu siteyi almasam oluyor mu?
Siteyi almışsınız hocam. Açıklamada tema orjinaldir diye bir ibare yoksa bence sonuç çıkmaz.
Zaten 20 tl siteye ücretli tema kullanılacak durum olmaz.
En dandik tema su an 60 dolar 500 tl