Konu
Aldığım sitenin teması *****
25-04-2021, 20:49:48
#1
Felix
20₺ ye açık arttırma ile site aldım temasının lisansını başka bir yerde kullanabilirim diye arkadaş siteyi teslim etti ödeme yapmadım 20₺ çok bir para degil ama siteye girdim baktım tema ***** ben simdi bu siteyi almasam oluyor mu?