20₺ ye açık arttırma ile site aldım temasının lisansını başka bir yerde kullanabilirim diye arkadaş siteyi teslim etti ödeme yapmadım 20₺ çok bir para degil ama siteye girdim baktım tema ***** ben simdi bu siteyi almasam oluyor mu?