Ticaret yasasına göre bu bir ayıplı maldır almamak sizin insiyatifinizde
Evet, daha önce benim de başıma geldi ve şikayetim sonucunda satış konusu silindi.
Hocam lisanslı diye satıp ***** çıktıysa konuşun ücretinizi iade etmezse şikayet konusu açabilirsiniz .
Paranın bir önemi olduğunu düşünmüyorum , bana göre alamama hakkına sahipsiniz
Sitenin teması ***** yazılsaydı teklif vermezdim zaten ayrıca ***** oldugunu da siteye girince anlayabiliyorsunuz bende ***** kullanıyorum 1/1 aynı uyarılar vs.