R10 Niye Durgun?
25
●904
- 08-04-2021, 17:32:25Eskiden aktif, şimdi durgun olanlardan biride benim. Malesef özellikle son üyeliklerin açılması ile r10 web piyasası dahada dalgalandı. Emeğin karşılığı en az 300₺ olan projeye kişi bana x üye 75₺ fiyat biçti gibi söylemler almanın yanı sıra projeyi tamamladıktan / işi yaptıktan sonra ödeme alamama gibi problemler ilk defa bu kadar çoğaldığını görüyorum. Benim düşüncem acilen el atılması gerektiği.
- 08-04-2021, 17:34:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben pek böyle düşünmüyorum aslında hocam. Bir şeyler hakkında bilgi paylaşınca bunu ücretli yapan arkadaşlar genelde isyan ediyor. Doğal olarak kimse bir şey paylaşmak istemiyor. Yani en azından bende bu şekilde. Basit şeyler dışında tepki toplamamak adına bilgi paylaşımı yapmıyorum. Zaten yapılsa bile yönetim siliyor bazen.Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 17:36:47Bu saydığınız forumdakiler ile dalga geçiyorduk.Malesef şimdi r10 ölücüleri diye bir guruh oluştu.Özellik ile üslup konusunda."OoOo reis,kral v.b" gibi düşük seviyeli bir iletişim bozukluğu baş gösterdi.Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 17:38:06Hosting firmasına destek talebi açtığımda basit bir işlemi 2dk da ücretsiz halletmişlredi. Ancak aynı işlemi R10 da 50₺ ye yaoacaklarini söylediler. İnsanlar en ufak şeyden bile çuvalla para kazanmak istiyor maalesef.Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuanda ticaret olmadan vs yazan yardım amaçlı yazan üye sayısı da çok. R10 bu konuda teşvik etmeye çalışıyor ama işte..