Eskiden aktif, şimdi durgun olanlardan biride benim. Malesef özellikle son üyeliklerin açılması ile r10 web piyasası dahada dalgalandı. Emeğin karşılığı en az 300₺ olan projeye kişi bana x üye 75₺ fiyat biçti gibi söylemler almanın yanı sıra projeyi tamamladıktan / işi yaptıktan sonra ödeme alamama gibi problemler ilk defa bu kadar çoğaldığını görüyorum. Benim düşüncem acilen el atılması gerektiği.