Evet, yardım olayı çok azaldı gerçekten.. En ufak bir şey için bile fahiş fiyatlar dönüyor direk PM ile

Şuanda ticaret olmadan vs yazan yardım amaçlı yazan üye sayısı da çok. R10 bu konuda teşvik etmeye çalışıyor ama işte..
Ben pek böyle düşünmüyorum aslında hocam. Bir şeyler hakkında bilgi paylaşınca bunu ücretli yapan arkadaşlar genelde isyan ediyor. Doğal olarak kimse bir şey paylaşmak istemiyor. Yani en azından bende bu şekilde. Basit şeyler dışında tepki toplamamak adına bilgi paylaşımı yapmıyorum. Zaten yapılsa bile yönetim siliyor bazen.