Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, yardım olayı çok azaldı gerçekten.. En ufak bir şey için bile fahiş fiyatlar dönüyor direk PM ile Şuanda ticaret olmadan vs yazan yardım amaçlı yazan üye sayısı da çok. R10 bu konuda teşvik etmeye çalışıyor ama işte..
Hosting firmasına destek talebi açtığımda basit bir işlemi 2dk da ücretsiz halletmişlredi. Ancak aynı işlemi R10 da 50₺ ye yaoacaklarini söylediler. İnsanlar en ufak şeyden bile çuvalla para kazanmak istiyor maalesef.