• 08-04-2021, 17:24:51
    #1
    Selam,

    R10 eskisine göre oldukça durgun gibi. Sizce de öyle mi?
    • SerhatFamilyy
    • halito
    • Teknolance
    SerhatFamilyy, halito, Teknolance ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2021, 17:26:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özellikle gece saatleri eskiye göre çok sakin
  • 08-04-2021, 17:26:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet. Konular Genel Olarak Az Cevap Alıyor Yeniyim Burada ama son zamanlarda çok daha düştü bu oran.
  • 08-04-2021, 17:26:35
    #4
    Herkes bilgisayara kafasını gömdü projeleri ile ilgileniyor herhalde
  • 08-04-2021, 17:26:44
    #5
    Bana göre de öyle örnek vermem gerekirse İnstagram Kategorisi mesela
  • 08-04-2021, 17:26:58
    #6
    Bana da öyle geldi, Akşam saatleri canlanıyor gibi millet çalışıyor bu yüzden olabilir fikrimce.
    • gokanke
    gokanke bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-04-2021, 17:27:04
    #7
    Aynen biraz durgun, eski sohbet havası yok.
  • 08-04-2021, 17:27:56
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben 2 yıldır r10 da uzaktan katılıyordum o zamanlar neredeyse hep gerçek ticaret dönüyordu. Gerçek işlere gerçek alıcılar para ödüyorlardı.
    Şuan gördüğüm şey ise 10 liraya kanva 30 Liraya logo.
    Ha birde eşikçiler var sürekli patlıyor gizemli takılıyorlar.

    Açıkcası uzaktan izlerken hiç denk gelmemiştim ancak içeriye girince insanların üstüne vazife olmayan her konuda ticaret konularını baltalama eğilimi var. Bu eğilim bana incisözlük ve donanımhaber forumunu hatırlatıyor. Sanırım yaşı küçük kesim dadanmış ve buraya musallat olmuş görünüyor.
    Kişiye Türkçe yazmama rağmen anlamıyor, midem bulanıyor artık bu tarz insanlarla karşılaşmayı düşünmekten bile.
  • 08-04-2021, 17:28:45
    #9
    Pandemi dönemi çoğu sektörün durgunluk yaşadığı gibi burada da bir durgunluk var normal olarak.