Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben 2 yıldır r10 da uzaktan katılıyordum o zamanlar neredeyse hep gerçek ticaret dönüyordu. Gerçek işlere gerçek alıcılar para ödüyorlardı.
Şuan gördüğüm şey ise 10 liraya kanva 30 Liraya logo.
Ha birde eşikçiler var sürekli patlıyor gizemli takılıyorlar.
Açıkcası uzaktan izlerken hiç denk gelmemiştim ancak içeriye girince insanların üstüne vazife olmayan her konuda ticaret konularını baltalama eğilimi var. Bu eğilim bana incisözlük ve donanımhaber forumunu hatırlatıyor. Sanırım yaşı küçük kesim dadanmış ve buraya musallat olmuş görünüyor.
Kişiye Türkçe yazmama rağmen anlamıyor, midem bulanıyor artık bu tarz insanlarla karşılaşmayı düşünmekten bile.