
Nedir Bu Merkezi Pay Ölçer ?
22
●207
- 27-03-2021, 15:07:19Üyeliği durdurulduSahibinden.com'dan ev bakıyorum. Bazı evler merkezi pay ölçer, bazıları doğalgaz kombi, bazıları doğalgaz soba falan. Bu merkezi pay ölçerde ev boş olsa bile fatura ödemek zorundamıyız? Açıkcası benim kışları evde duracağımın garantisi yok. Ona göre yanlış seçim yapmayalım. Merkezi pay ölçerli evle doğalgaz kombili evin farkı nedir? Yeni yapılan konut projeleri çoğu merkezi pay ölçerli. Merkezi pay ölçerde musluklardan sıcak su akıyor mu ki Beni bi aydınlatabilir misiniz? Teşekkürler.

- 27-03-2021, 15:12:07Her site için farklı eğer ortak alanlar varsa koridorlar ısıtılıyorsa biraz ödersiniz ama ortak alan yok sadece evler içinse kullandığınız kadar ödersiniz
- 27-03-2021, 16:55:35Üyeliği durdurulduPeki yakmayanlarda ödüyor mu.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bireysel, doğalgaz kombi oluyor dmi hocam. Mesela kışın evde olmazsam, 3-4 ay boşa para ödemek istemiyorum.UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerkezi pay ölçer kullanıp vana kapalı olduğu halde fatura ödeyenler varmış. Kafam karışık açıkçası. Doğalgaz kombi seçeneği olan evlere bakmam gerekiyor galiba.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-03-2021, 17:00:02Bizde de merkezi sistem var. Yaktığın kadar ödersin. Ancak sitenin tüm ortak alanlarını da daire sayısına bölüp faturanıza eklerler. Örneğin bizde hiç kullanmasan bile doğalgaz faturası 170'den başlıyor. Yaktığın zaman 400+ oluyor. Doğrudan kombi varsa onu seçmenizi öneririm. Merkezi sistem ısınmalar biraz el yakar.
- 27-03-2021, 17:01:02merkezi ısıtma da kaloriferler sürekli açık olur. tüp ve şohben kullanımı için doğalgazdan kendiniz açtırmanız gerekiyor - bunlar için fatura geliyor sadece.babil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim aldığım ev merkezi ısıtmalı bu şekilde.
daha iyi bilen varsa yazabilir tabi ki.