Peki yakmayanlarda ödüyor mu.
Bireysel, doğalgaz kombi oluyor dmi hocam. Mesela kışın evde olmazsam, 3-4 ay boşa para ödemek istemiyorum.
Merkezi pay ölçer kullanıp vana kapalı olduğu halde fatura ödeyenler varmış. Kafam karışık açıkçası. Doğalgaz kombi seçeneği olan evlere bakmam gerekiyor galiba.
merkezi ısıtma da kaloriferler sürekli açık olur. tüp ve şohben kullanımı için doğalgazdan kendiniz açtırmanız gerekiyor - bunlar için fatura geliyor sadece.
benim aldığım ev merkezi ısıtmalı bu şekilde.
daha iyi bilen varsa yazabilir tabi ki.