Sahibinden.com'dan ev bakıyorum. Bazı evler merkezi pay ölçer, bazıları doğalgaz kombi, bazıları doğalgaz soba falan. Bu merkezi pay ölçerde ev boş olsa bile fatura ödemek zorundamıyız? Açıkcası benim kışları evde duracağımın garantisi yok. Ona göre yanlış seçim yapmayalım. Merkezi pay ölçerli evle doğalgaz kombili evin farkı nedir? Yeni yapılan konut projeleri çoğu merkezi pay ölçerli. Merkezi pay ölçerde musluklardan sıcak su akıyor mu ki Beni bi aydınlatabilir misiniz? Teşekkürler.