Bizde de merkezi sistem var. Yaktığın kadar ödersin. Ancak sitenin tüm ortak alanlarını da daire sayısına bölüp faturanıza eklerler. Örneğin bizde hiç kullanmasan bile doğalgaz faturası 170'den başlıyor. Yaktığın zaman 400+ oluyor. Doğrudan kombi varsa onu seçmenizi öneririm. Merkezi sistem ısınmalar biraz el yakar.