• 24-03-2021, 00:10:07
    #1
    Herkese selam dostlar;

    Aklımda bir smm panel açma fikri var.Sektöre aşinayım ve tutacak bir smm panel olarak çalışmalar yapılacak.PayTR,paywant,shopier gibi online ödeme sistemlerini sistemime entegre edicem.Bu ödeme sistemlerinden ödeme alma sıkıntım yok fakat kurumsal ödeme firmasından hesabıma ödeme geldiğinden vergi sıkıntısı çıkacaktır.Forumda birçok smm panel var ve kurumsal olmayan hatta geliri bile düşük birçok smm panelde online ödeme yöntemleri ekli.Şimdi size sorum online ödeme almak sonradan baş yakarmı eğer yakarsa bunca smm panel neden halen satış yapıyor ? Bu işi ciddi yapmayı düşünüyorum ve vergsisinide vermem gerek diceksem ne yapmam gerekir bilen varsa bilgilenirini paylaşırsa çok sevinirim.

    Hayırlı akşamlar dilerim.
  • 24-03-2021, 00:11:55
    #2
    Forumdaki diğer SMM'ler vergi vermiyorsa kendinize yanlışı örnek almayın. Şahıs şirketinizi kurun, verginizi vermeye başlayın.
  • 24-03-2021, 00:13:17
    #3
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki diğer SMM'ler vergi vermiyorsa kendinize yanlışı örnek almayın. Şahıs şirketinizi kurun, verginizi vermeye başlayın.
    Zaten bu sektöre girersem vergi vererek gireceğim.
  • 24-03-2021, 00:13:28
    #4
    hocam tehilkeli olur.
  • 24-03-2021, 00:26:01
    #5
    + KDV verirseniz fatura kesiyorlar. Sanırım tüm işlemler faturalandırılmıyor.
    Tüm işlemler 5 TL bile olsa fatura kesilmelidir bana göre.
  • 24-03-2021, 00:46:29
    #6
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + KDV verirseniz fatura kesiyorlar. Sanırım tüm işlemler faturalandırılmıyor.
    Tüm işlemler 5 TL bile olsa fatura kesilmelidir bana göre.
    Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yani
  • 24-03-2021, 00:49:46
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yani
    Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.
  • 24-03-2021, 00:53:04
    #8
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.
    Muhasebiciyle konuştum zaten şimdi benim siteme aylık bazda 1000 sipariş geliyor belki daha fazla şimdi 5 kruşluk siparişede fatura kesemem ama isteyen olursa keserim zaten her müşteri para attığında kesiyorum bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
  • 24-03-2021, 00:54:02
    #9
    Esnafda her şeyi faturalandırmıyor yanlış olabilir ama ülke şartlarında bazı şeyler kaçınılmaz hale geliyor maalesef

    Kendi servislerinizle sağlayıcı olmaya bakın derim hocam onun haricinde paket satış sitesi daha çok kar bırakacaktır diye düşünüyorum .

    MAX 1000 Adet Türk Bayan Beğeni servisi kurmayı düşünüyorum çalışabiliriz ilerleyen zaman da