Herkese selam dostlar;
Aklımda bir smm panel açma fikri var.Sektöre aşinayım ve tutacak bir smm panel olarak çalışmalar yapılacak.PayTR,paywant,shopier gibi online ödeme sistemlerini sistemime entegre edicem.Bu ödeme sistemlerinden ödeme alma sıkıntım yok fakat kurumsal ödeme firmasından hesabıma ödeme geldiğinden vergi sıkıntısı çıkacaktır.Forumda birçok smm panel var ve kurumsal olmayan hatta geliri bile düşük birçok smm panelde online ödeme yöntemleri ekli.Şimdi size sorum online ödeme almak sonradan baş yakarmı eğer yakarsa bunca smm panel neden halen satış yapıyor ? Bu işi ciddi yapmayı düşünüyorum ve vergsisinide vermem gerek diceksem ne yapmam gerekir bilen varsa bilgilenirini paylaşırsa çok sevinirim.
Hayırlı akşamlar dilerim.
Smm Panel'de Vergi Nasıl Oluyor?
8
●400
- 24-03-2021, 00:10:07
- 24-03-2021, 00:13:17Zaten bu sektöre girersem vergi vererek gireceğim.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2021, 00:46:29Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yaniWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2021, 00:49:46Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2021, 00:53:04Muhasebiciyle konuştum zaten şimdi benim siteme aylık bazda 1000 sipariş geliyor belki daha fazla şimdi 5 kruşluk siparişede fatura kesemem ama isteyen olursa keserim zaten her müşteri para attığında kesiyorum bir sıkıntı olacağını sanmıyorumWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2021, 00:54:02Esnafda her şeyi faturalandırmıyor yanlış olabilir ama ülke şartlarında bazı şeyler kaçınılmaz hale geliyor maalesef
Kendi servislerinizle sağlayıcı olmaya bakın derim hocam onun haricinde paket satış sitesi daha çok kar bırakacaktır diye düşünüyorum .
MAX 1000 Adet Türk Bayan Beğeni servisi kurmayı düşünüyorum çalışabiliriz ilerleyen zaman da