Herkese selam dostlar;
Aklımda bir smm panel açma fikri var.Sektöre aşinayım ve tutacak bir smm panel olarak çalışmalar yapılacak.PayTR,paywant,shopier gibi online ödeme sistemlerini sistemime entegre edicem.Bu ödeme sistemlerinden ödeme alma sıkıntım yok fakat kurumsal ödeme firmasından hesabıma ödeme geldiğinden vergi sıkıntısı çıkacaktır.Forumda birçok smm panel var ve kurumsal olmayan hatta geliri bile düşük birçok smm panelde online ödeme yöntemleri ekli.Şimdi size sorum online ödeme almak sonradan baş yakarmı eğer yakarsa bunca smm panel neden halen satış yapıyor ? Bu işi ciddi yapmayı düşünüyorum ve vergsisinide vermem gerek diceksem ne yapmam gerekir bilen varsa bilgilenirini paylaşırsa çok sevinirim.
Hayırlı akşamlar dilerim.