Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yani
Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.