Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yani
Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.