Kanunen yaptığınız yanlış sanırım hocam, yine doğruları muhasebe/müşavir arkadaşlar bilir ama bildiğim kadarıyla bir müşteri sizi şikayet ederse toplu paranın içinde faturası diyemezsiniz. Ben 5 TL'de olsa kesmeyi tercih ediyorum, e arşiv üzerinden kesiyorum. Yine işin doğrusunu işin uzmanları bilir bildiğim kadarıyla bu benim görüşüm sadece.
Muhasebiciyle konuştum zaten şimdi benim siteme aylık bazda 1000 sipariş geliyor belki daha fazla şimdi 5 kruşluk siparişede fatura kesemem ama isteyen olursa keserim zaten her müşteri para attığında kesiyorum bir sıkıntı olacağını sanmıyorum