Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ KDV verirseniz fatura kesiyorlar. Sanırım tüm işlemler faturalandırılmıyor.
Tüm işlemler 5 TL bile olsa fatura kesilmelidir bana göre.
Genelde paraya kesilir bizde çünkü şöyle bir durum var bir müşteri 10 kuruşluk siparişte veriyor 1tlik siparişte veriyor bu her siparişe tek tek fatura kesmek masraflı her bir fatura 1 tane a4 kağıdı demek şimdi 10 kuruşluk servisede fatura kesmiyoruz gelen para üzerinden kesiyorum ben öyle yapıyorum yani