Arkadaşlar merhaba ;
Kafamda egzama var Ketoral şampuan kullanıyorum ama hiçbir etkisini görmedim.
Buna ne iyi gelir nasıl düzelir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Kafasında Egzama Olanlar
39
●792
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 16-03-2021, 11:33:19Üyeliği durdurulducildiyeye defalarca gittim hem özeline hem devletine stres yapma diyor yağlı yeme diyor birde bi losyon vermişti o çok iyi geliyor fakat haftada 1gün kullanılıyor fazla kullanımda deriyi inceltiyormuşLuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2021, 11:33:25Selamlar, aynı durumdan uzun yıllardır sorun yaşıyordum. Vichy şampuanı var kepek karşıtı için, saç egzamasına çok iyi geliyor genelde 1 ay içerisinde çoğu kişide bittiği gözlemlenmiş bende de 2 ayda geçmişti. Ancak her gün kullanmanızı önermem çünkü saç seyreltme etkisi var diyorlar yanında saç bakım şampuanı da kullanmanızı öneririm.
Ürünün yağlı ve yağsız saçlar versiyonuda var eczaneden de isteyebilirsiniz.
https://www.hepsiburada.com/vichy-de...1007-yorumlari - 16-03-2021, 11:36:02Üyeliği durdurulduBicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületeşekkürler vichy deneyeceğim biMetamood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2021, 11:37:58Ben şu losyonu kullanıyorum.
https://www.ilacweb.com/m-furo-losyon/
Şampuan olarak ise, Sebamed kullanıyorum. Gerçekten çok memnunum. Bu sorunu aşmak istiyorsanız, dışardan uygulayacağınız, krem losyon, sadece o anı tedavi eder. O yüzden içeriden çözmeniz lazım. Ben Türkiye'nin bu konuda en önemli doktorundan tedavi aldım. Gerçekten verdiği ilaçlar beni mahvetti. tedaviye daha fazla devam edemedim. O yüzden yarıda kestim. Yarıda kestiğim tedavi sonrası 2,5 yıl hiç bir şekilde egzema ve sedef ile alakalı problem yaşamadım. 2,5 yıl sonunda tekrar çıkmaya başladı. Eğer dayanabilseydim tedaviye belki de kökten çözülürdü bilmiyorum
- 16-03-2021, 11:42:54Hocam şampuanlar belli bir süre sonra yetersiz kalıyor. Direnç oluşuyor herhalde çok garip bir durum var. Bir arkadaşım Siirtten Bıttım sabunu getirtti onu kullanıyor. Kendisi memnun ama o da birçok cilde iyi gelmeyebiliyor. Ama doğal ürün olması sebebiyle denemekte fayda var. Diğer yandan şayet rahatsızlığınız geçmiyorsa doktorunuzun kontrolünde kısa süreli kortizon tedavisi denenebilir(şayet yaralar oluşmaya başladıysa) geçmiş olsun Allah şifalar versin
- 16-03-2021, 11:44:54İstediğinizi kullanın istediğiniz sonuca ulaşamayacaksınız. Travmalarınızı çözmeniz lazım. Beyninizdeki geçmişe yönelik sıkıntılarınızı formatlamanız lazım.ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır takip ettiğim Barış Muslu Hocamı öneriyorum. Birçok kişi birçok hastalığından kurtuldu , akrabalarım ve ben uzun süredir takip ediyoruz hatta travmalarımızı çözdük. egzema vs. bunları kolayca çözebilirsiniz.
hesabını bırakıyorum : https://www.instagram.com/barismusluofficial/
kafasında soru işareti vs olan bu konuyla ilgili sağlık sıkıntılarını çözmek isteyenler lütfen takip etsinler her gece canlı yayın yapılıyor.
Ayrıca sizin meseleniz ile ilgili buraya bırakıyorum. Buarada kitaplarıda var alıp okuyabilirsiniz. Unutmayın , kremler vs. sizi sadece lokal olarak tedavi eder. Siz içinizdeki meseleyi çözün Allahın izniyle kurtulacaksınız.