Ben şu losyonu kullanıyorum.
https://www.ilacweb.com/m-furo-losyon/
Şampuan olarak ise, Sebamed kullanıyorum. Gerçekten çok memnunum. Bu sorunu aşmak istiyorsanız, dışardan uygulayacağınız, krem losyon, sadece o anı tedavi eder. O yüzden içeriden çözmeniz lazım. Ben Türkiye'nin bu konuda en önemli doktorundan tedavi aldım. Gerçekten verdiği ilaçlar beni mahvetti. tedaviye daha fazla devam edemedim. O yüzden yarıda kestim. Yarıda kestiğim tedavi sonrası 2,5 yıl hiç bir şekilde egzema ve sedef ile alakalı problem yaşamadım. 2,5 yıl sonunda tekrar çıkmaya başladı. Eğer dayanabilseydim tedaviye belki de kökten çözülürdü bilmiyorum