Hocam şampuanlar belli bir süre sonra yetersiz kalıyor. Direnç oluşuyor herhalde çok garip bir durum var. Bir arkadaşım Siirtten Bıttım sabunu getirtti onu kullanıyor. Kendisi memnun ama o da birçok cilde iyi gelmeyebiliyor. Ama doğal ürün olması sebebiyle denemekte fayda var. Diğer yandan şayet rahatsızlığınız geçmiyorsa doktorunuzun kontrolünde kısa süreli kortizon tedavisi denenebilir(şayet yaralar oluşmaya başladıysa) geçmiş olsun Allah şifalar versin