Selamlar, aynı durumdan uzun yıllardır sorun yaşıyordum. Vichy şampuanı var kepek karşıtı için, saç egzamasına çok iyi geliyor genelde 1 ay içerisinde çoğu kişide bittiği gözlemlenmiş bende de 2 ayda geçmişti. Ancak her gün kullanmanızı önermem çünkü saç seyreltme etkisi var diyorlar yanında saç bakım şampuanı da kullanmanızı öneririm.
Ürünün yağlı ve yağsız saçlar versiyonuda var eczaneden de isteyebilirsiniz.
https://www.hepsiburada.com/vichy-de...1007-yorumlari
Vichy Dercos Anti-Dandruff
prozinc salicade
teşekkürler vichy deneyeceğim bi