Cildiye bana 2 farklı şampuan yazdı,gidip bir baktırın derim. Dediğiniz şampuan bir zaman sonra etki etmedi bana. (ilaç ismi veremem yanlış kullanım vs olmaması için)
cildiyeye defalarca gittim hem özeline hem devletine stres yapma diyor yağlı yeme diyor birde bi losyon vermişti o çok iyi geliyor fakat haftada 1gün kullanılıyor fazla kullanımda deriyi inceltiyormuş