• 15-03-2021, 11:30:20
    #1
    Cildiyeciye gidicektim
    Sağlık ocağı ve acil doktoruna gittim ikisi de anlamadığı ve alanı olmadığı için cildiyeciye yönlendirdi.
    182 yi arıyorum randevu için, en erken 1 ay sonra boşluk var, 15 gün üstü olduğu için de randevu yapamıyoruz diyor

    Benim şimdi özele gitcek param yoksa sigortalı olduğum halde ölmeyi mi beklicem?

    İlden ile farkedebilir ama büyük şehir yani küçük bir ilde yaşamıyorum. Enteresan...

    Ek olarak ben şimdi 15 gün sonra arasam yine aynı terane olacak yüksek ihtimalle.
  • 15-03-2021, 11:32:47
    #2
    Dişimde apse var en erken randevu çekim için 26 Mayıs saat 14:20 olarak veriyor
  • 15-03-2021, 11:33:18
    #3
    Virüsten dolayı uzun bir süre atabiliyor kötü bir durum varsa acil zaten direkt polikiliniğe sizi sevk ediyor
  • 15-03-2021, 11:33:43
    #4
    İstanbul’dan mhrs ile randevu aldım benimde cildiye içindi
  • 15-03-2021, 11:34:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şuan koronadan dolayı doktorlar günde çok az kişi alıyor ben de aynı duruma düştüm. Aldığım randevu 2 hafta sonrasınaydı ve mevburen bekledim ara ara iptal eden var mı diye baktım ama nafile 2 hafta içinde hastalık iyice ilerledi ama sonuç olarak doktora gittim ve şuan ilerlemesinden dolayı biraz yavaş ve acılı şekilde bitti özetlersek mecbur bekliyorsunuz.
  • 15-03-2021, 11:35:18
    #6
    Rahatsizliginiz nedir sorabilir miyim özel değilse??
  • 15-03-2021, 11:36:41
    #7
    almaya çalıştığınız bölüm yoğun o yüzden alınmıyor.
    Her gün akşam 16:00'da bir önceki günün randevuları açılır bu saatte ararsan bulman daha kolay.
    Geçmiş olsun
  • 15-03-2021, 11:36:53
    #8
    Şuan da hastanelerde çok absürd bir durum var. Sözde covid-19 kapsamında temkin süreci var ancak alakası yok.
    Pandemi başlangıcından beri ilk kez geçen hafta gittim hastaneye.
    Biz dışarıda boşuna önlem alıyoruz, boşuna maske takıyoruz, dezenfektan kullanıyoruz.

    Doktor çift maske takmış. Ama malum durum olarak ne burnunu kapatıyor ne ağzını.
    Hastalar desen dışarıda izdiham yaratıyor.

    Normalde aynı poliklinik 20 dakika aralıkla randevu kabul ederken şu anda 10 dakika aralıkla kabul ediyor, buna rağmen hala randevular 1 ay sonrasına, 2 ay sonrasına.
    İlginç bir durum.
  • 15-03-2021, 11:37:14
    #9
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsizliginiz nedir sorabilir miyim özel değilse??
    Kasıkta ve vucudun çeşitli yerlerinde su toplamaları ve uçuk tarzında şeyler var. Teşhisi net koyamadı 2 doktor da alanı olmadıgı için. Özele gidicem mecburen bekledikçe çuğalıyor