• 15-03-2021, 11:37:31
    #10
    Geçen hafta lazım oldu bir büyüğümüz için aradım çalmadı bile direk kapanıyordu.
    Normal sıra aldım 1 hafta sonrasına veriyor en erken.

    1 ay önce hastalandım özel'e gittim serum vs derken iyi hissediyordum kendimi tekrar hastalandım. Bu sefer para vermeyim diye devlet'e gittim. Şikayetlerimden ötürü covid19 servisine aldılar. 3 test verdim saat 6'da giriş yapmıştım saat 11'de anca çıkabildim. Aynı gün gece 11'de gece işe gideceğim için rapor istedim rapor bile vermediler o kadar hasta olduğum halde. Antibiyotik ve ''PAROL'' yazıp gönderdi Ertesi gün tekrar özele gittim testler vs vs kanda mikrop olduğu çıktı ve herşeyin sorumlusunun o olduğunu anlaşıldı. Serum ilaçlarlar vs 1 haftada toparladım kendimi.


    Demem o ki cep el verdiği sürece özeli tercih edeceğim. O halde devlette çektiğim rezilliği bir daha yaşamak istemem.
  • 15-03-2021, 11:38:19
    #11
    Hastanelerden randevu almak aşırı zor malesef
  • 15-03-2021, 11:40:18
    #12
    Çok geçmiş olsun. Tıp fakültesi hastanelerinin web sayfasından randevu alabilirsiniz. Ücretli muayene tercih edebilirsiniz. MHRS'den erken randevu veriliyor diye biliyorum.
  • 15-03-2021, 11:41:26
    #13
    Olsun en azından kuyruk yok.