Geçen hafta lazım oldu bir büyüğümüz için aradım çalmadı bile direk kapanıyordu.
Normal sıra aldım 1 hafta sonrasına veriyor en erken.
1 ay önce hastalandım özel'e gittim serum vs derken iyi hissediyordum kendimi tekrar hastalandım. Bu sefer para vermeyim diye devlet'e gittim. Şikayetlerimden ötürü covid19 servisine aldılar. 3 test verdim saat 6'da giriş yapmıştım saat 11'de anca çıkabildim. Aynı gün gece 11'de gece işe gideceğim için rapor istedim rapor bile vermediler o kadar hasta olduğum halde. Antibiyotik ve ''PAROL'' yazıp gönderdi

Ertesi gün tekrar özele gittim testler vs vs kanda mikrop olduğu çıktı ve herşeyin sorumlusunun o olduğunu anlaşıldı. Serum ilaçlarlar vs 1 haftada toparladım kendimi.
Demem o ki cep el verdiği sürece özeli tercih edeceğim. O halde devlette çektiğim rezilliği bir daha yaşamak istemem.