Şuan da hastanelerde çok absürd bir durum var. Sözde covid-19 kapsamında temkin süreci var ancak alakası yok.
Pandemi başlangıcından beri ilk kez geçen hafta gittim hastaneye.
Biz dışarıda boşuna önlem alıyoruz, boşuna maske takıyoruz, dezenfektan kullanıyoruz.

Doktor çift maske takmış. Ama malum durum olarak ne burnunu kapatıyor ne ağzını.
Hastalar desen dışarıda izdiham yaratıyor.

Normalde aynı poliklinik 20 dakika aralıkla randevu kabul ederken şu anda 10 dakika aralıkla kabul ediyor, buna rağmen hala randevular 1 ay sonrasına, 2 ay sonrasına.
İlginç bir durum.