Cildiyeciye gidicektim
Sağlık ocağı ve acil doktoruna gittim ikisi de anlamadığı ve alanı olmadığı için cildiyeciye yönlendirdi.
182 yi arıyorum randevu için, en erken 1 ay sonra boşluk var, 15 gün üstü olduğu için de randevu yapamıyoruz diyor

Benim şimdi özele gitcek param yoksa sigortalı olduğum halde ölmeyi mi beklicem?

İlden ile farkedebilir ama büyük şehir yani küçük bir ilde yaşamıyorum. Enteresan...

Ek olarak ben şimdi 15 gün sonra arasam yine aynı terane olacak yüksek ihtimalle.