Şuan koronadan dolayı doktorlar günde çok az kişi alıyor ben de aynı duruma düştüm. Aldığım randevu 2 hafta sonrasınaydı ve mevburen bekledim ara ara iptal eden var mı diye baktım ama nafile 2 hafta içinde hastalık iyice ilerledi ama sonuç olarak doktora gittim ve şuan ilerlemesinden dolayı biraz yavaş ve acılı şekilde bitti özetlersek mecbur bekliyorsunuz.