• 11-03-2021, 23:25:31
    #1
    Arkadaşlar araba falan alamayacağım uzun bir süre gibi görünüyor İstanbul içi ulaşım açısından B ehliyet ile de sürülebildiğinde 50cc motor düşünüyorum para biriktirip almayı. Sizce nasıl?
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...58404920/detay
  • 11-03-2021, 23:27:14
    #2
    Çakma vespa. Küba nın eski bmwleri taklit ettiği bir 50 cc vardı. O daha iyi gibi.
  • 11-03-2021, 23:27:50
    #3
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakma vespa. Küba nın eski bmwleri taklit ettiği bir 50 cc vardı. O daha iyi gibi.
    50cc genel olarak nasıl? Performans anlamında, şehir içi olsun her anlamda.
  • 11-03-2021, 23:28:33
    #4
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 11-03-2021, 23:28:46
    #5
    A2 ehliyeti alıp minimum 250cc motor almanızı öneririm. 50cc motorlar ile sokaklarda rahat gezebilirsiniz. E5 ve otoyollar için çok tehlikeli. Yanlış hatırlamıyorsam otoyola çıkmaları da yasak.

    250cc 13 18 bin bandında güzel motorlar var.
  • 11-03-2021, 23:29:13
    #6
    arora alma bunun yerine mondial al ve 50 cc yi 100 cc yaptır ruhsattan 50 gözükür sen 100cc ile işini görürsün
  • 11-03-2021, 23:29:39
    #7
    Asya Polo 50
  • 11-03-2021, 23:29:58
    #8
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50cc genel olarak nasıl? Performans anlamında, şehir içi olsun her anlamda.
    Rx9 imiş hocam modelin adı.

    50 cc yetersiz yani bana kalırsa yol bisikleti alın bu fiyatların yarısına, ama performans bekliyorsanız cg alıp 100 cc 125 cc yükseltme yaptırabilirsiniz.
  • 11-03-2021, 23:30:44
    #9
    Bu fiyatlara alınacak makinalar değil... şehir içi anlamında biryere kadar tatmin eder, ama alayım arkama eşimi&kız arkadaşımı gezmeye gideyim dediğiniz yerde yetmeyecektir bence. Ki piyasa ne kadar yüksek olursa olsun 4 5k etmeyecek motorlar bunlar benim görüşüme göre