Arkadaşlar araba falan alamayacağım uzun bir süre gibi görünüyor İstanbul içi ulaşım açısından B ehliyet ile de sürülebildiğinde 50cc motor düşünüyorum para biriktirip almayı. Sizce nasıl?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...58404920/detay
50cc motor olarak bu nasıl?
15
●213
- 11-03-2021, 23:27:5050cc genel olarak nasıl? Performans anlamında, şehir içi olsun her anlamda.GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2021, 23:29:58Rx9 imiş hocam modelin adı.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 cc yetersiz yani bana kalırsa yol bisikleti alın bu fiyatların yarısına, ama performans bekliyorsanız cg alıp 100 cc 125 cc yükseltme yaptırabilirsiniz. - 11-03-2021, 23:30:44Bu fiyatlara alınacak makinalar değil... şehir içi anlamında biryere kadar tatmin eder, ama alayım arkama eşimi&kız arkadaşımı gezmeye gideyim dediğiniz yerde yetmeyecektir bence. Ki piyasa ne kadar yüksek olursa olsun 4 5k etmeyecek motorlar bunlar benim görüşüme göre
