GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çakma vespa. Küba nın eski bmwleri taklit ettiği bir 50 cc vardı. O daha iyi gibi.
50cc genel olarak nasıl? Performans anlamında, şehir içi olsun her anlamda.