A2 ehliyeti alıp minimum 250cc motor almanızı öneririm. 50cc motorlar ile sokaklarda rahat gezebilirsiniz. E5 ve otoyollar için çok tehlikeli. Yanlış hatırlamıyorsam otoyola çıkmaları da yasak.

250cc 13 18 bin bandında güzel motorlar var.