Arkadaşlar araba falan alamayacağım uzun bir süre gibi görünüyor İstanbul içi ulaşım açısından B ehliyet ile de sürülebildiğinde 50cc motor düşünüyorum para biriktirip almayı. Sizce nasıl?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...58404920/detay