bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50cc genel olarak nasıl? Performans anlamında, şehir içi olsun her anlamda.
Rx9 imiş hocam modelin adı.

50 cc yetersiz yani bana kalırsa yol bisikleti alın bu fiyatların yarısına, ama performans bekliyorsanız cg alıp 100 cc 125 cc yükseltme yaptırabilirsiniz.