• 08-02-2021, 10:23:34
    #46
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt yasak hocam aynısı başıma geldi 1 ay işsizlik ödeneği aldım sonra çıkmaya zorladılar istifa dilekçesine gelince imza atmadım işkura gittim daha sonradan benim yerime imzalayıp tazminatımı vermek zorunda kaldılar
    tüm cevapları okudum bu arkadaşın dediğini yapın
  • 08-02-2021, 10:24:45
    #47
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese değerli yorumları için teşekkürler. Elim kolum bağlı şuan eğer, iftira atıp yuzkizartici suç ile atıldı vs diyebilirler mi? Çok karaktersiz insanlar çünkü. Avukata da başvuramam maalesef arkadaşlar maddi olarak aşar beni.
    İstediğini desin. Mahkemede %80 mahkemeler işçinin yanındadır. Eğer seni çıkartıyorsa, hangi maddeden çıkartırsa çıkartsın, ispat sunmak zorundadır. Yani ben yapmadım diye sen ispat etmek için uğraşmazsın, onlar yaptı diye ispat etmek zorundalar.

    Her ne olursa olsun, istifa etme. Bırak onlar çıkarsın, hangi maddeden çıkarırsa çıkarsın farketmez. Avukat parasını da dert etme. Zaten %80 böyle bir durumda mahkemeyi kazanırsın. Avukat ile onun üzerinden anlaşırsın. Ha illâ avukata da gerek yok, git direkt savcılıktan başvuru yap.

    Seni önce arabulucuya çağırırlar. Orada sana bir miktar ücret teklif edilir. Eğer acil ihtiyacın yoksa, ücreti kabul etme, mahkeme açılsın. Mahkemede daha fazla bedel alırsın.
  • 08-02-2021, 10:29:55
    #48
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürgüne göndeririz diyorlar bildiğiniz alakam olmadığı işlerde calistiracaklar mış
    Al işte mobbing istifa etme mobbing davası bile açarsın sakin ol. Az katlan sonra onlar sana yalvarsın anlaşalım davayı çek diye.
  • 08-02-2021, 10:30:51
    #49
    Avukata kazanılan meblağdan ödeme öner.
  • 08-02-2021, 10:34:42
    #50
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direkt yasak hocam aynısı başıma geldi 1 ay işsizlik ödeneği aldım sonra çıkmaya zorladılar istifa dilekçesine gelince imza atmadım işkura gittim daha sonradan benim yerime imzalayıp tazminatımı vermek zorunda kaldılar
    Şuan iskura mı gideyim hocam
  • 08-02-2021, 10:35:41
    #51
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese değerli yorumları için teşekkürler. Elim kolum bağlı şuan eğer, iftira atıp yuzkizartici suç ile atıldı vs diyebilirler mi? Çok karaktersiz insanlar çünkü. Avukata da başvuramam maalesef arkadaşlar maddi olarak aşar beni.
    Barodan ücretsiz avukat talep edebilirsiniz. İftira atmak şöyle ki, seninle aynı pozisyonda çalışan kişileri şahit olarak gösterir ve onlarda senin yüz kızartıcı suç işlediğini beyan ederlerse, evet yapılabilir. Bu durum seninle aynı pozisyonda çalışan kişilerin vicdanına bağlıdır. Bana şahsen öyle bir iftara atacak adamın şeyinden kırmızı sıvı alırım.
  • 08-02-2021, 10:36:04
    #52
    Merhabalar,

    İşten çıkartma işlemleri 17 Mart 2021 tarihine kadar uzatıldı ve öngörü olarak 17 Hazirana kadar uzatılacak gibi duruyor. İşten çıkartma işlemi Kanunen yasak olduğu ve iyi cezalar olduğundan dolayı seni istifaya zorluyorlar. Sen hiç bir şekilde istifa ile ilgili evrak imzalama. Daha önce görev tanımı imzaladın mı veya iş sözleşmeniz var mı var ise görevin sözleşmede yazıyor mu.
  • 08-02-2021, 10:39:03
    #53
    Belirsiz süreli iş sözleşmesinin 7. Maddesi gereğince işyeri çalışan personelinin görev yeri değişikliğinde bulunabilir. Ancak bu durum mobbing içeriyorsa yapılamaz diye biliyorum. (Bilgili arkadaşlar varsa ve açıklarsa sevinirim.)

    Bunun dışında sizi çıkarmayı istifa ettirmeye zorlayacak kadar göze aldıysa şu an yasak olsa bile ilk fırsatta yine yapacaktır. Şu süreçte orada çalışmaya devam etmeniz bile sürekli huzurunuzun kaçmasına sebep olacaktır.

    Kanunen şu an yasak olduğu için siz çalışmaya devam edebilmek için mücadele edin derim. Ancak iş aramaya da başlayın bir yandan. Zor biliyorum ama umutsuzluğa kapılmayın.

    Çok geçmiş olsun.
  • 08-02-2021, 10:41:13
    #54
    FatihSELMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İşten çıkartma işlemleri 17 Mart 2021 tarihine kadar uzatıldı ve öngörü olarak 17 Hazirana kadar uzatılacak gibi duruyor. İşten çıkartma işlemi Kanunen yasak olduğu ve iyi cezalar olduğundan dolayı seni istifaya zorluyorlar. Sen hiç bir şekilde istifa ile ilgili evrak imzalama. Daha önce görev tanımı imzaladın mı veya iş sözleşmeniz var mı var ise görevin sözleşmede yazıyor mu.
    İş sözleşmesi imzaladım evet yazıyor.
    Ciplakyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirsiz süreli iş sözleşmesinin 7. Maddesi gereğince işyeri çalışan personelinin görev yeri değişikliğinde bulunabilir. Ancak bu durum mobbing içeriyorsa yapılamaz diye biliyorum. (Bilgili arkadaşlar varsa ve açıklarsa sevinirim.)

    Bunun dışında sizi çıkarmayı istifa ettirmeye zorlayacak kadar göze aldıysa şu an yasak olsa bile ilk fırsatta yine yapacaktır. Şu süreçte orada çalışmaya devam etmeniz bile sürekli huzurunuzun kaçmasına sebep olacaktır.

    Kanunen şu an yasak olduğu için siz çalışmaya devam edebilmek için mücadele edin derim. Ancak iş aramaya da başlayın bir yandan. Zor biliyorum ama umutsuzluğa kapılmayın.

    Çok geçmiş olsun.
    Çok teşekkür ederim hocam