Belirsiz süreli iş sözleşmesinin 7. Maddesi gereğince işyeri çalışan personelinin görev yeri değişikliğinde bulunabilir. Ancak bu durum mobbing içeriyorsa yapılamaz diye biliyorum. (Bilgili arkadaşlar varsa ve açıklarsa sevinirim.)

Bunun dışında sizi çıkarmayı istifa ettirmeye zorlayacak kadar göze aldıysa şu an yasak olsa bile ilk fırsatta yine yapacaktır. Şu süreçte orada çalışmaya devam etmeniz bile sürekli huzurunuzun kaçmasına sebep olacaktır.

Kanunen şu an yasak olduğu için siz çalışmaya devam edebilmek için mücadele edin derim. Ancak iş aramaya da başlayın bir yandan. Zor biliyorum ama umutsuzluğa kapılmayın.

Çok geçmiş olsun.