agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direkt yasak hocam aynısı başıma geldi 1 ay işsizlik ödeneği aldım sonra çıkmaya zorladılar istifa dilekçesine gelince imza atmadım işkura gittim daha sonradan benim yerime imzalayıp tazminatımı vermek zorunda kaldılar
Şuan iskura mı gideyim hocam