• 07-02-2021, 16:34:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar araç bakıyorum bu araç bu parayı eder mi komple boya ve ağır hasar kaydı var bilgi verirseniz çok çok sevinirim

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...92522697/detay
  • Kabul Edilen Cevap
    • Piyasaları hakkında bir bilgim yok ancak bu tip araçları alırken dikkat edilmesi gereken şey fiyattan çok yürütme maaliyetleridir. Eğer ucuz fiyatlı Range Rover'a bineceğim diye düşünüyorsanız ocağınıza incir ağacı dikersiniz yani sadece bu kadar birikmiş paranız varsa bu araç yerine Nissan Qasqhai, Vw Tiguan, Kia Sportage, Honda Crv gibi bakım ve yürütme maaliyetleri çok daha ucuz araçlara yönelmenizi tavsiye ederim. Kapıda yatan Range Rover'dansa altımdaki Crv her zaman tercihimdir. İyi günler
  • 07-02-2021, 16:37:14
    #2
    İnstagram Konum Hizmeti
    Hocam benim nacizane fikrim ağır hasar kayıtlı hiç bir araba alınmaz , ne olduğu belli değil ,Tavsiye etmiyorum.
  • 07-02-2021, 16:37:37
    #3
    Araba piyasasından anlamam lakin 2005 model ford fiestaya 80 90 bin tl yazıyorlar bi açıdan bakınca normal geldi
  • 07-02-2021, 16:39:19
    #4
    KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim nacizane fikrim ağır hasar kayıtlı hiç bir araba alınmaz , ne olduğu belli değil ,Tavsiye etmiyorum.
    Çok haklısınız hocam ama bayılıyorum bunlara
  • 07-02-2021, 16:39:50
    #5
    Sakın almayın hocam. Bu arabaların en ufak arizasinda kupanin tamamen açılması gerekiyor. Bu da size çok pahaliya patlar. 15 yasinda boyali ve agir hasar kayitli bir araba hele de RR ise alacağım son araç olur
  • 07-02-2021, 16:40:28
    #6
    Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba piyasasından anlamam lakin 2005 model ford fiestaya 80 90 bin tl yazıyorlar bi açıdan bakınca normal geldi
    Ağır hasar kaydı var pazarlık olursa düşer hepey gibime geliyor alır uzun süreli kullanacam alsat yapan biri değilim
  • 07-02-2021, 16:40:33
    #7
    Hocam Range alıyorsan iki tane al biri servisteyken ikincisini kullanırsın diye bir söz var Hele bu birde ağır hasar kayıtlı bir range rover ise siz düşünün
  • 07-02-2021, 16:41:33
    #8
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın almayın hocam. Bu arabaların en ufak arizasinda kupanin tamamen açılması gerekiyor. Bu da size çok pahaliya patlar. 15 yasinda boyali ve agir hasar kayitli bir araba hele de RR ise alacağım son araç olur
    Hocam iyi değil mi bu model araçlar yoksa ağır hasar kaydı olduğu için mi bu şekilde belirtiniz
  • 07-02-2021, 16:41:34
    #9
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağır hasar kaydı var pazarlık olursa düşer hepey gibime geliyor alır uzun süreli kullanacam alsat yapan biri değilim
    Bilen birilerine sormakta fayda var hocam. Sonuçta araba takla attıysa yada büyük bir kazası var ise güvenlik açısından koruyucu olmayabilir.