Merhaba arkadaşlar araç bakıyorum bu araç bu parayı eder mi komple boya ve ağır hasar kaydı var bilgi verirseniz çok çok sevinirim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...92522697/detay
Bu araç bu parayı edermi arkadaşlar
26
●444
- Kabul Edilen Cevap
- 5 Beğeni
-
- 07-02-2021, 16:39:19Çok haklısınız hocam ama bayılıyorum bunlaraKeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2021, 16:39:50Sakın almayın hocam. Bu arabaların en ufak arizasinda kupanin tamamen açılması gerekiyor. Bu da size çok pahaliya patlar. 15 yasinda boyali ve agir hasar kayitli bir araba hele de RR ise alacağım son araç olur
- 07-02-2021, 16:40:28Ağır hasar kaydı var pazarlık olursa düşer hepey gibime geliyor alır uzun süreli kullanacam alsat yapan biri değilimOnur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2021, 16:41:33Hocam iyi değil mi bu model araçlar yoksa ağır hasar kaydı olduğu için mi bu şekilde belirtinizyemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2021, 16:41:34Bilen birilerine sormakta fayda var hocam. Sonuçta araba takla attıysa yada büyük bir kazası var ise güvenlik açısından koruyucu olmayabilir.Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle