yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın almayın hocam. Bu arabaların en ufak arizasinda kupanin tamamen açılması gerekiyor. Bu da size çok pahaliya patlar. 15 yasinda boyali ve agir hasar kayitli bir araba hele de RR ise alacağım son araç olur
Hocam iyi değil mi bu model araçlar yoksa ağır hasar kaydı olduğu için mi bu şekilde belirtiniz