KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim nacizane fikrim ağır hasar kayıtlı hiç bir araba alınmaz , ne olduğu belli değil ,Tavsiye etmiyorum.
Çok haklısınız hocam ama bayılıyorum bunlara