Ağır hasar kaydı var pazarlık olursa düşer hepey gibime geliyor alır uzun süreli kullanacam alsat yapan biri değilim
Bilen birilerine sormakta fayda var hocam. Sonuçta araba takla attıysa yada büyük bir kazası var ise güvenlik açısından koruyucu olmayabilir.