Onur_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba piyasasından anlamam lakin 2005 model ford fiestaya 80 90 bin tl yazıyorlar bi açıdan bakınca normal geldi
Ağır hasar kaydı var pazarlık olursa düşer hepey gibime geliyor alır uzun süreli kullanacam alsat yapan biri değilim