Sigarayı Nasıl bırakabilirim
25
●331
- 02-02-2021, 16:37:01Üyeliği durdurulduHocam onu da denedim kafama koydum daha içmiycem dedim en fazla 2 Saat Dayanabildimmustafayuceturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2021, 16:37:02Bildiğiniz sakız şeklinde sadece canınız sigara içmek istediğinde sakızı çiğneyin, zaten eczaneden alırken ordaki yetkililer anlatıyor hocam.Alikoseoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2021, 16:37:28Cok klasik bir cevap olacak ama kafama bitirmek konusunu su sekilde acabilirim. Ben kendime tekrar sigara icmeyecegim icin söz verdim, baskasina verdigim sozu tutan birisiyken kendime verdigim sozu tutmamam imkansiz gibiydi. Ama canim istediginde icecegim diye acik kapi biraktim. Cok zor durumda kalacaksam icecektim. Cunku zor durumda kalip 1 tane icersem devaminin gelecegini bildigim icin acik kapi birakmistim. O sekilde tek tuk icerek azaltarak tamamen biraktim.
- 02-02-2021, 16:38:04Üyeliği durdurulduÇok sağolun hocam mutlaka bakıcam denemekten zarar gelmezByCrazy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2021, 16:38:33Kesin Taktik denendi onaylandı
kendine nargile seti alıyorsun a dan z ye
akşamları yakıyorsun nargileyi 2-3 saat çekiyorsun
3-4 ay böyle devam ediyorsun her gün veya 2 günde bir içilicek
5. ayda nargile içme sürelerini uzatıyorsun 4 günde 5 günde bir
6. ayda haftada bir
7. ayda sadece canın sigara istediğinde içiceksin
9. 10. ayda sigaradan komple uzaklaşmış olucaksın ve nargile artık sana yeticekdir ayda 1 2 kere içmen dışında problem olmaz. - 02-02-2021, 16:42:41hocam ben hasta oldum ama agır hasta oldum 3 4 gün içemedim ve dedimki madem 3 4 gün içmedim hiç içmem şuan 100 metre öteden sigara kokusu alıyorum ve emin olun dışarda olsa içimden sürekli sövüyorum inanın o derece rahatsız ediyor.
önclikle kendinizi ve kendinize inanmanız gerekiyor. bunun parasını sen veriyorsun ama seni esir alıyor.
şöle düşün bana para veriyorsun ama ben sana iş yaptırıyorum yapmazsan sana ceza veriyorum.
damamen mantık ile bırakabilirsin bence insanlar çok büyütüyor bu sigara işini kafalarında - 02-02-2021, 16:43:24https://www.r10.net/off-topic/188137...gel-sende.htmlAlikoseoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuma bakın hocam. 1 SAAT içinde farkı göreceksiniz.. - 02-02-2021, 16:45:13Bırakmak için araç kullanan (nikotin sakızı, bilmem ne otu, saçma sapan otu çayı) ve ödüllendirme (sigara içmeyeyim de şunu kendime alayım vb) uygulayanların büyük kısmı sigaraya tekrar başlıyor. Tavsiyem bunlardan uzak durmanız. Sigarayı ara ara aylık olarak çat diye bırakıyorum ancak ben sigarayı bağımlılıktan çok keyif olarak gördüğüm için tekrar başlamakta sorun görmüyorum. Ayrıca sigarayı stresten kurtuluş aracı olarak özdeşleştirdiğim için sinirlendiğimde ve bir şeyler yolunda gitmediğinde (son 2 yıldır bu çok sık oluyor) az önce anlattığım nedenle bırakmak istemediğim gibi bırakabileceğimi de sanmıyorum. Yani sinirimi atmak için veya stresimi alması için sigara içiyorum kafasından da uzak durmak gerekiyor.
Kökten bırakanlarda gözlemlediğim şu; hiçbir şeyi umursamadan; "içersem rahatlarım", "şu günler geçsin de bırakayım" ve "hedefim şu" gibi düşüncelere kapılamamaları. Hiçbir şekilde şart koşmadan bırakanlar sigarayı bırakabiliyor kısacası...