Cok klasik bir cevap olacak ama kafama bitirmek konusunu su sekilde acabilirim. Ben kendime tekrar sigara icmeyecegim icin söz verdim, baskasina verdigim sozu tutan birisiyken kendime verdigim sozu tutmamam imkansiz gibiydi. Ama canim istediginde icecegim diye acik kapi biraktim. Cok zor durumda kalacaksam icecektim. Cunku zor durumda kalip 1 tane icersem devaminin gelecegini bildigim icin acik kapi birakmistim. O sekilde tek tuk icerek azaltarak tamamen biraktim.