• 31-01-2021, 23:05:21
    #1
    Arkadaşlar shopierden satışlarım oldu bir sürü kargo birikti üstlerine shopier kodlarını yazdım yurtiçi kuryeyi evime çağırsam ne kadar tutar ve shopier gönderilerini yollayabilir mi kodları girip
  • 31-01-2021, 23:10:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet hocam çok sipariş olduğunda bende yurtiçinden araç talep ediyorum. Shopier kodları varsa sıkıntı olmaz verebilirsiniz. Kodları kolilerin üzerine yapıştırıp teslim edebilirsiniz. Dilerseniz shopier diye de belirtin.
  • 31-01-2021, 23:11:09
    #3
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam çok sipariş olduğunda bende yurtiçinden araç talep ediyorum. Shopier kodları varsa sıkıntı olmaz verebilirsiniz.
    ne kadar ücert ödüyorsunuz hocam
  • 31-01-2021, 23:11:32
    #4
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam çok sipariş olduğunda bende yurtiçinden araç talep ediyorum. Shopier kodları varsa sıkıntı olmaz verebilirsiniz. Kodları kolilerin üzerine yapıştırıp teslim edebilirsiniz. Dilerseniz shopier diye de belirtin.
    paketlerin üstüne kodları yapıştırdım karıştırmazlar inşallah
  • 31-01-2021, 23:12:55
    #5
    dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar ücert ödüyorsunuz hocam
    Normalde shopierde 10 tlydi fakat 2021 e girince fiyatlara bir hayli zam yaptılar. Şuan en düşük deside 15 tl civarı kesinti oluyor. Normalde insanlar kargo ücreti var diye zaten alışveriş yapmıyorlar. Birde zam yaptılar iyice işlere engel oluyorlar. Nolacak bilmiyorum. Eskiden 1-2 lira koyarlardı şimdi 5 lirayı yapıştırıyorlar
  • 31-01-2021, 23:14:05
    #6
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam çok sipariş olduğunda bende yurtiçinden araç talep ediyorum. Shopier kodları varsa sıkıntı olmaz verebilirsiniz. Kodları kolilerin üzerine yapıştırıp teslim edebilirsiniz. Dilerseniz shopier diye de belirtin.
    Fiyat farkı oluyor mu hocam evden aldıklarında
  • 31-01-2021, 23:15:30
    #7
    hspyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat farkı oluyor mu hocam evden aldıklarında
    Yok hocam sadece 10 üzeri siparişiniz varsa talep ederseniz geliyorlar. Yani rakamı örnek verdim tabi limitini bilmiyorum eğer taşınmayacak derecedeyse ben öyle yapıyorum. Shopier ücreti neyse o yansıyor.
  • 31-01-2021, 23:17:19
    #8
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam sadece 10 üzeri siparişiniz varsa talep ederseniz geliyorlar. Yani rakamı örnek verdim tabi limitini bilmiyorum eğer taşınmayacak derecedeyse ben öyle yapıyorum. Shopier ücreti neyse o yansıyor.
    hocam yani kuryeye para ödemiyoruz shopierin kestiği sadece ? 14 tl para kesiyor zaten
  • 31-01-2021, 23:21:30
    #9
    dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yani kuryeye para ödemiyoruz shopierin kestiği sadece ? 14 tl para kesiyor zaten
    evet hocam kurye ekstra para talep etmiyor. zaten o kargodan kazanacağını kazanıyorlar.