ne kadar ücert ödüyorsunuz hocam
Normalde shopierde 10 tlydi fakat 2021 e girince fiyatlara bir hayli zam yaptılar. Şuan en düşük deside 15 tl civarı kesinti oluyor. Normalde insanlar kargo ücreti var diye zaten alışveriş yapmıyorlar. Birde zam yaptılar iyice işlere engel oluyorlar. Nolacak bilmiyorum. Eskiden 1-2 lira koyarlardı şimdi 5 lirayı yapıştırıyorlar