Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet hocam çok sipariş olduğunda bende yurtiçinden araç talep ediyorum. Shopier kodları varsa sıkıntı olmaz verebilirsiniz. Kodları kolilerin üzerine yapıştırıp teslim edebilirsiniz. Dilerseniz shopier diye de belirtin.