• 31-01-2021, 23:43:57
    #10
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam kurye ekstra para talep etmiyor. zaten o kargodan kazanacağını kazanıyorlar.
    hocam etiket yapıştırmayı kapıda mı yapıyolar kargoları alıp şubeye mi gidiyorlar ? kodları girerkekn karıştırmasınlar
  • 31-01-2021, 23:46:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam etiket yapıştırmayı kapıda mı yapıyolar kargoları alıp şubeye mi gidiyorlar ? kodları girerkekn karıştırmasınlar
    Etiketleri şubede pc başında yapıyorlar. Siz sadece kolilerin üzerine kodları yapıştırın yeterli. Bende şuana kadar karıştırma durumu olmadı. beni zaten artık tanıyorlar koliyi bırakıp gidebilirsiniz diyorlar yani şubede adres, telefon vs verme durumu olmaması güzel. direkt bırakıp gidiyon.