Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam kurye ekstra para talep etmiyor. zaten o kargodan kazanacağını kazanıyorlar.
hocam etiket yapıştırmayı kapıda mı yapıyolar kargoları alıp şubeye mi gidiyorlar ? kodları girerkekn karıştırmasınlar