dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam etiket yapıştırmayı kapıda mı yapıyolar kargoları alıp şubeye mi gidiyorlar ? kodları girerkekn karıştırmasınlar
Etiketleri şubede pc başında yapıyorlar. Siz sadece kolilerin üzerine kodları yapıştırın yeterli. Bende şuana kadar karıştırma durumu olmadı. beni zaten artık tanıyorlar koliyi bırakıp gidebilirsiniz diyorlar yani şubede adres, telefon vs verme durumu olmaması güzel. direkt bırakıp gidiyon.