dolunay23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yani kuryeye para ödemiyoruz shopierin kestiği sadece ? 14 tl para kesiyor zaten
evet hocam kurye ekstra para talep etmiyor. zaten o kargodan kazanacağını kazanıyorlar.